Viitenumerot

Yhdistys pyrkii käyttämään erilaisia viitenumeroja helpottaakseen pankkiasioinnin seuraamista ja kirjaamista kirjanpitoon.

NÄYTTELYMAKSUT maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa, joka on annettu näyttelykutsussa. Mikäli tämä viite ei toimi, voidaan käyttää ”hätäviitettä” 34568.

JÄSENMAKSUT maksetaan yhdistyksen tilille vuonna 2024 käyttämällä viitettä 2024  Jos maksajana eri kuin jäsenenä oleva, kirjoita maksun viestikenttään teksti "jäsenmaksu ja etunimi sukunimi"

KANI-SHOP tavarat maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 7773.

KASVATTAJANIMIMAKSU maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 1313.

MUOTOVALIONARVON JA PET CH-ARVON ANOMINEN maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 3434.

REKISTERÖINNIT maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 5555 (tätä käyttävät vain rekisteritatuoijat).

TALLIARVOSTELUN arvostelukortit maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 5005.

MAINOKSET maksetaan yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 6664.

KURSSIT maksetaan yhdistyksen tilille ennen kurssia käyttämällä viitenumeroa 4446.