NÄYTTELY - JA JALOSTUSKANIT LUENTO - Jalasjärvi

• su 19.6.2022 klo 10
  • Mantila, Jalasjärvi

Näyttely- ja jalostuskanit luento kaikille jalostuksesta sekä näyttelyistä kiinnostuneille!

Luennolla keskustellaan kanien rungoista, mahdollisista virheasennoista, värien värivyöhykkeistä, erilaisista kuvioista ja niiden jalostamisesta sekä eri rotujen jalostuksesta yms.
Luennolla pääsemme konkreettisesti tutustumaan eri rotujen ja värien edustajiin.

Osallistujilla on mahdollisuus tuoda luennolle kolme (3) kania rotua tai roturisteytystä kohden. Maksimissaan kolmesta eri rodusta. Mainitse osallistumisessa selkeästi kaniesi rotu tai roturisteytys, väri ja mahdollinen kuvio sekä osallistuvien kanien määrä. Roturisteytyksien kohdalla mainitse ilmoittautumisessa, mitä risteytyksessä haetaan tai mihinkä rotuun on tarkoitus tähdätä. Erittele rodut erikseen ilmoittautumislomakkeeseen allekkain.

Kurssin vetäjänä:
Tor Gillerholtmoen, Norja
Ulkomuototuomari ja pitkän linjan kasvattaja.
Kurssin kielenä englanti, mahdollisuus tulkkaukseen.

Ilmoittautumiset viimeistään 15.06.2022 mennessä alla olevalla lomakkeella!

-- Kurssimaksu:
SKY ry:n jäsenille: 20 €
EI -jäsenille: 35 €

Luento maksetaan SKY ry:n tilille POP-pankki FI93 4786 0010 0825 86 käyttäen kutsussa mainittua viitettä 2022 1906. Ellei ilmoitettu viite toimi, käytä näyttelymaksun viitteenä numeroa 34568. Liitä kuitti maksusta ilmoittautumiskaavakkeen mukaan.

VIITE: 2022 1906

Yhteyshenkilö: