NÄYTTELY - Paippinen 12.2.2022

Luppien erikoisnäyttely

- Avoin myös muille roduille. Molemmille omat Best In Show-kilpailut!

Näyttely järjestetään. Lisätiedot rajoituksista ja näyttelyn kulusta vahvistuskirjeessä.  Covid -19 epidemian osalta näyttelyssä noudatetaan viranomaisten määräyksiä ja suosituksia. Järjestelyihin voidaan tehdä muutoksia, jos yleiset tai alueelliset ohjeet ja määräykset muuttuvat.

Ulkomuototuomarit:

Marjut Nokelainen ja Susanna Tuominen

Luokat

A (aikuiset kanit, yli 6kk)
B (nuoret kanit, 4-7kk)
REK (rekisteröintiarvostelu yli 6 kk ikäisille kaneille – drive-in)

Ilmoittautumiset 02.02.2022 mennessä (Huom! pidennetty ilmoaika):

Ulkomuoto ilmoittautumiset:  Jenni Saarimaa, jenni.saarimaa@royallops.com

Mikäli täytät ilmoittautumiskaavakkeen käsin, kirjoita TIKKUKIRJAIMIN.

Näyttelymaksut

Näyttelymaksut maksetaan SKY ry:n tilille POP-pankki FI93 4786 0010 0825 86
käyttäen kutsussa mainittua viitettä. Ellei ilmoitettu viite toimi, käytä näyttelymaksun viitteenä numeroa 34568. Liitä kuitti maksusta ilmoittautumiskaavakkeen mukaan.

VIITE: 2022 19

Näyttelymaksut Suomen Kaniyhdistys ry:n jäsenille:
(Muistathan täyttää ilmoittautumiskaavakkeeseen jäsennumerosi)

– A ja B -luokat saman omistajan 1. -5. kani 10 € / kani. 6. kani jne. 5€ / kani
– REK 10 € / kani (REK-luokan kani ei voi osallistua saman näyttelyn muihin luokkiin)

Sähköinen näyttelyluettelo toimitetaan näytteilleasettajille vahvistuskirjeen mukana

Tiedustelut

Jenni Saarimaa / p. 044-297 1925 / jenni.saarimaa@royallops.com / yleiset asiat & UML-ilmoittautumiset