SKY Länsi-Suomi - Uusien Kasvattajien päivä

Oletko uusi rotukanikasvattaja tai kiinnostaako kanien kasvatus? Järjestämme ensimmäistä
kertaa tapahtuman, joka on suunnattu nimenomaan uusille kasvattajille.

Keskustellaan kanien lisääntymisestä, jalostuskaneista sekä kanien ruokinnasta ja hoidosta. Harjoitellaan sukutaulun laatimista, kanien tunnistusmerkintää, näyttelyyn ilmoittautumista ja kaikkea muuta, mikä liittyy viralliseen kasvatustoimintaan.

Suomen Kaniyhdistys ry. jäsenillä on tapahtumassa mahdollista saada rotukanilleen virallisen ulkomuotoluokan
arvostelu (talliarvostelu) ja rekisteröidä kanin mikäli se täyttää rekisteröinnin ehdot. Lisätiedot SKY:n sivuilta tai Kati Lehti huopakorvat@gmail.com . Jotta kani voidaan arvostella, tulee sen omistajan olla Suomen Kaniyhdistys ry. jäsen.
Jäseneksi pitää liittyä ennen tapahtumaa.

Muuten tapahtumaan osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä ja jäseneksi liittyminen on mahdollista tapahtumassa.

Ilmoittautumiset 11.6 mennessä osoitteeseen skylansisuomi@gmail.com

Lisätiedot: